Termeni si conditii

TERMENI ȘI CONDIȚII

Următoarele reguli stabilesc politica de confidenţialitate adoptată de www.atlantica.ro. Aceasta politică explică în ce mod utilizăm noi orice tip de informaţie personală pe care ne-o puteţi oferi pe parcursul utilizării website-ului sau plasării unei comenzi online.

Informaţiile personale înseamnă orice tip de informaţie care vă identifică pe dumneavoastră în nume personal (de exemplu numele dvs, adresa, e-mailul). Informaţiile oferite în momentul când vă înregistraţi sunt folosite la accesarea funcţionalităţilor create special pentru clienţii înregistraţi, cum ar fi reutilizarea adreselor deja salvate, posibilitatea de a vedea istoricul comenzilor anterioare, posibilitatea de a primi cupoane promoţionale în funcție de comenzile deja efectuate etc.

În eventualitatea în care vindem sau înstrăinăm într-un alt mod o fracţiune sau întregul nostru business către o altă entitate, ne rezervăm dreptul de a transfera informaţia dumneavoastră ca parte a oricăror active vândute sau disponibilizate.

Colectăm informaţiile de la clienţi pentru a putea onora comenzile şi pentru a servi cât mai bine clienţii noştri cu informaţii complete referitoare la starea comenzilor sau a livrării. Informaţiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare, numerele de telefon, adresa de e-mail. Email-ul şi parola sunt date colectate cu scopul autentificării clientului pe site. Toate datele colectate sunt stocate şi criptate după caz (parola) folosind metode avansate de securizare.

Când vă revizuiţi informaţia personală, noi vă oferim spre utilizare un server cu grad superior de siguranţă. Software-ul acestui server criptează informaţia pe care o introduceţi dumneavoastră înainte de a ne fi transmisă nouă (prin certificate SSL). În plus, avem proceduri de securitate care acoperă stocarea şi divulgarea informaţiilor dumneavoastră, pentru a preveni accesul neautorizat şi pentru a acţiona în concordanţă cu legislaţia din România referitoare la protejarea datelor. Pentru o mai mare siguranţă, în unele cazuri este posibil să vă cerem să faceţi dovada identităţii dumneavoastră înainte de a va dezvălui anumite informaţii personale.

Vom încerca să vă informăm dacă apar schimbări în politica noastră de confidenţialitate care pot afecta modul în care utilizăm informaţia furnizată de dvs. Cu toate acestea, noi îi încurajăm pe utilizatori să fie responsabili în ceea ce priveşte confidenţialitatea datelor personale şi să verifice regulile stipulate de această politică, pentru a-şi reactualiza preferinţele.

  • Plata şi livrarea
  • Responsabilităţi privind produsele
  • Returul produselor
  • Dispoziţii finale

Plata şi livrarea

Toate preţurile afişate pe website conţin TVA.

Orice comandă plasată prin intermediul site-ului www.atlantica.ro are valoare contractuală.

Livrarea produselor se face prin firma de curierat rapid DPD Curier, Nemo Express sau RPD Curier. Cheltuielile de transport le suportă clientul, însă vor fi specificate în factura finală, afişată după plasarea comenzii sau în contul dvs. In cazul in care comanda plasata are valoare mai mare de 200 de lei, transportul este gratuit. Livrarea se va realiza în intervalul 24-72 de ore de la confirmarea comenzii, exceptând zilele de Sâmbătă şi Duminică, precum şi sărbătorile legale.

Eventualele întârzieri ale curierului pot apărea dacă pe traseu apar probleme (inundaţii, ninsori etc) sau dacă zona de livrare este pe o rută exterioară zonei de acoperire a curierului. În cazuri excepţionale, dacă produsul comandat nu se află pe stoc în momentul comenzii, veţi fi anunţat de operatorii noştri în cât timp acesta va putea ajunge la dvs. Sâmbăta şi Duminica nu se fac livrări decat in cazuri exceptionale. Costurile transportului şi preţurile produselor pot fi modificate fără o notificare prealabilă.

Înainte de a comanda un produs, verificaţi dacă acesta se află pe stoc. Produsele care nu se află momentan pe stoc nu pot fi livrate clienţilor. Comenzile respective pot fi păstrate termen de o lună de zile, la solicitarea clientului şi se livrează în momentul în care apar produsele respective pe stoc. Dacă în termen de o lună nu se pot onora, aceste comenzi vor fi considerate anulate, fără o altă notificare. Dacă clientul nu precizează ca aceste comenzi să fie păstrate, acestea vor fi considerate nule.

Responsabilităţi privind produsele

Companiile, produsele sau serviciile menţionate în articolele publicate sunt mărci înregistrate ale companiilor respective. Utilizarea oricărui nume de marcă înregistrată este realizată doar în scopul analizei şi nu constituie reclamă pentru compania respectivă.

www.atlantica.ro nu garantează că descrierea produselor sau orice alt articol al site-ului este lipsit de erori sau că este complet.

www.atlantica.ro nu va putea fi făcut responsabil în cazul oricăror neconcordanţe sau lipsuri în ceea ce priveşte produsele, calitatea acestora sau orice alte aspecte privind aceste produse.

www.atlantica.ro nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, dacă acest lucru ţine de firma de curierat prin care au fost trimise. Orice reclamaţie va fi adusă la cunoştinţa www.atlantica în maximum 24 de ore de la recepţionarea produselor, urmând ca aceasta să fie transmisă furnizorului produselor respective, spre soluţionare.

www.atlantica.ro nu garantează expres sau implicit, în nici un fel, pentru funcţionarea site-ului, informaţiile sau conţinutul site-ului, produsele sau materialele de pe site şi nu va fi făcut responsabil pentru aceste aspecte. www.atlantica.ro nu oferă nici un fel de garanţie pentru produsele comercializate pe site.

Stocurile de produse afişate pe site nu se pot actualiza zilnic, de aceea pentru confirmarea existenţei unui produs pe stoc, veţi fi contactat telefonic. Se poate întampla ca pe site produsul să fie marcat ca existent pe stoc, dar din cauza fluxului de vânzări acesta să nu mai existe în realitate.

Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele efectiv livrate pot diferi de acestea în ceea ce priveşte culoarea, aspectul etc. www.atlantica.ro nu garantează, de asemenea, nici disponibilitatea în stoc a produselor afişate.

Caracteristicile şi disponibilitatea produselor prezentate în acest site se pot schimba fără o notificare prealabilă. Valoarea maximă a obligaţiilor www.atlantica.ro faţă de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare a produselor cumpărate este valoarea sumelor încasate de firma noastră de la respectivul client. În cazul în care preţurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afişate greşit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greşit în baza de date, www.atlantica.ro işi alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs şi de a anunţa clientul în cel mai scurt timp despre eroarea aparută, dacă livrarea nu s-a efectuat încă.

Preţurile produselor pot fi modificate. Dacă există comenzi în curs de desfăşurare se va respecta preţul de comandă sau după informarea telefonică a clientului despre noul preţ, acesta poate sau nu să păstreze comanda.

În cazul în care sesizaţi probleme legate de drepturi de proprietate intelectuală vă rugăm să ne scrieţi la adresa contact [at] atlantica.ro.

Returul produselor

Conform legislaţiei din România puteţi să returnaţi produsele cumpărate de pe www.atlantica.ro în termen de 14 zile de la cumpărarea lor.

Mai multe informaţii găsiţi aici:
– Ordonanţa nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă
– Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă

Ce trebuie să ştiţi:

Produsul trebuie returnat în ambalajul original, cu toate etichetele, accesoriile şi documentele de care dispune şi cu care a fost expediat de magazinul nostru.

Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. De asemenea, dacă produsele prezintă semne de purtare, se va refuza returul. Costul de transport pentru returnarea produsului este suportat de către cumpărător.

În cazul în care returnarea se face din cauza unor defecte de fabricaţie sau deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactaţi în maxim 24 de ore de la primirea coletului.

Dispoziţii finale

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. O dată cu cumpărarea şi lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecţiuni condiţiile şi termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeaşi cu un contract valabil încheiat.

În cazul în care aveţi nelămuriri sau întrebări, vă stăm la dispoziţie aici:

  • 0745 677 884
  • 0760 994 998