Cum cumpar

Pasul 1. Alegerea produselor

Pentru alegerea produselor dorite, Atlantica.ro va pune la dispozitie o diversitate de metode de selectie si filtrare a produselor. Pe langa navigarea clasica, folosind meniul principal pentru a alege categoria de produs dorita, exista pe partea stanga filtre de culoare, selectia marcilor si filtre cu marimile specifice fiecarei categorii.

Pe pagina produsului dorit, aveti posibilitatea de a alege marimea, dupa care veti apasa pe butonul "Adauga in Cos". Odata produsul adaugat in cos, aveti posibilitatea sa continuati cumparaturile, sa vizualizati continutul cosului sau sa mergeti catre pasul urmator, respectiv procesarea comenzii.


Pasul 2. Cosul de cumparaturi

Continutul cosului de cumparaturi poate fi vizualizat fie imediat dupa ce ati adaugat un produs, fie accesand link-ul din partea de sus / dreapta fiecarei pagini:

In pagina cosului de cumparaturi puteti vedea toata lista de produse, preturile si costul total. Tot aici puteti elimina produse din cos, puteti vedea costul transportului si puteti actualiza cantitatile cumparate.

In cazul in care cosul de cumparaturi contne produsele dorite, veti merge catre pasul urmator apasand butonul "Finalizeaza comanda".

Pasul 3. Autentificare / Inregistrare

Clientii care nu au un cont Atlantica.ro pot comanda fara crearea unui cont sau pot alege sa-si creeze unul odata cu prima comanda. In ambele cazuri, este necesara completarea datelor necesare livrarii produselor (Nume, Email, Telefon, Adresa).

In cazul in care adresa de facturare este aceeasi cu adresa de livrare, bifati casuta "Da". In cazul in care adresa de facturare difera fata de adresa de livrare, bifati casuta "Nu" si veti putea completa o noua adresa, respectiv cea de livrare.

Avantajul principal al crearii unui cont este usurinta de a comanda ulterior, fara a mai fi nevoie de completarea datelor personale. In plus, veti beneficia de toate viitoarele promotii de care se bucura clientii fideli ai magazinului si veti fi instiintat saptamanal despre noile produse disponibile.

Pasul 4. Alegere optiuni de livrare si plata

In pagina "Optiuni de transport" puteti alege metoda de transport. Aveti la dispozitie doua optiuni, in functie de localitatea de destinatie a comenzii.

1. Pentru comenzile din Cluj-Napoca si zonele limitrofe, transportul costa 10 lei si va fi procesat de RPD Curier.

2. Pentru comenzile din restul tarii, transportul costa 14 lei si va fi procesat de DPD Curier sau Nemo Expres.

Comenzile vor ajunge la destinatie in 24-72 de ore de la plasarea lor pe site.

Livrarea este gratuita in cazul comenzilor de peste 200 de lei, oriunde in Romania.

In casuta cu comentarii ne puteti lasa informatii suplimentare cu privire la comanda dumneavoastra sau alte sugestii.

Pasul 5. Confirmarea comenzii

Veti primi un email cu toate detaliile comenzii, inclusiv costul total si adresa de livrare. Plata se va face ramburs, la primirea produselor.

Observații:

Dacă pe parcursul plasării comenzii online întâmpinaţi dificultăţi sau aveţi alte nelămuriri, nu ezitaţi să ne contactaţi telefonic la numaru de telefon 0756 818 996, sau la adresa de email contact@atlantica.ro

La aceste două numere de telefon se pot efectua comenzi şi se poate cere suport doar pe parcursul programului de lucru, de luni până vineri între orele 10:00 – 18:00.

Pentru produsele cu preţ special, va fi afişat atât preţul vechi cât şi preţul nou, rezultat în urma reducerii.

Modalităţile de plată acceptate în prezent sunt următoarele:

Plata la Livrare

Semnifică plata prin sistem ramburs la primirea coletului. În momentul în care curierul vă livrează marfa comandată, veţi preda acestuia suma corespunzătoare comenzii. Valoarea rambursului va fi cea comunicată în momentul comenzii şi va fi trecută pe documentul de însoţire a mărfii (AWB).